Podpis elektroniczny
Lista dostawców podpisów elektronicznych:
– CENCERT – Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert
– EUROCERT – Centrum Certyfikacji EuroCert Sp. z o.o.
– KIR – Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. / nr umowy 1713/BRIR35/OZK/2008
– PWPW – Centrum Usług Zaufania SIGILLUM
– CERTUM – Powszechne Centrum Certyfikacji
Lista kwalifikowanych dostawców podpisów elektronicznych dostępna jest również na stronie Narodowe Centrum Certyfikacji w zakładce Kwalifikowani dostawcy usług zaufania.
W konkursach NCN po otrzymaniu decyzji o finansowaniu, uczelnia ma dwa miesiące od daty jej otrzymania na przekazanie do NCN umowy podpisanej elektronicznie (podpisem kwalifikowanym). Umowa musi być podpisana przez władze uczelni oraz kierownika projektu, jej wzór jest dostępny w systemie OSF na koncie wniosku.
W związku z tym, że kierownik projektu podpisuje umowę podpisem elektronicznym, niezbędnym jest zakup podpisu elektronicznego z ważnym certyfikatem kwalifikowanym. Certyfikaty są wystawiane na okres dwóch lat. Ważne – podpis elektroniczny musi być w standardzie PAdES.
W razie dodatkowych pytań bardzo proszę o kontakt z dostawcą usługi.
Z uwagi na to, że zakup podpisu podczas realizacji projektu jest kosztem kwalifikowanym, faktura musi być wystawiona na Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej – dane do faktury, w tym numer NIP, dostępne są na stronie uczelni w zakładce „Kontakt„.
Okres oczekiwania na podpis wynosi do 14 dni.